Adanzz Hanzz's

Portfolio

assalam..

1 comment
pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih laa buat kawanku faizal..yg telah memberikan komen yg bermanfaat utk aku memperbetoikan kesalahan aku ini..hee,maaf laa semua eks,2 laa nak buat mcm mane aku ni dah suka tulis mcm 2kan..addoi..kowg tau skg aku dah berada kat kuantan.. rumah atuk aku...aku blk nie pon ada kerja nak buat...kalo x aku xblk..wat bazir duit jee..(mcm kedekut jee)..skg nikan musim inflasi..kena laa berjimat..betoi xkwn2..utk 2ari lagi,mungkin aku xleh nak tulis blog ni kot..pakcik gue pinjam aku punye modem ni..tapi xpe kowg jgn riso k..demi pembaceku yg tercinta..ku akan korbankan apee sahaja..(bermadah laa pulak mamat ni)kihkihkih k laa sampai di sini laaa tok ari ni..next time jumpee lagi..mate pon dah mamai ni..kihkihkih.. gumbira selalu..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. Salam Adanzz...
    oOo blk Kuantan ye??
    Nti raya china cuti lma X??
    kalo dtg kluang jgn lupa bli kopok ..huhu..
    lain kali jgn shotcut camtu ibu bca pun pki ape yg ibu pikir je...Igt tu...dan 1 lg..jgn lupa bwk wayar yg terbwk blk hari tu..nak msuk kan gamba x boleh pun..ayah kta dia nk tgok dlu wayar tu kalo bukan bru bli bru..huhuhu..:)

    ReplyDelete