Adanzz Hanzz's

Portfolio

excident laaa..

Leave a Comment
ini aku nak kongsi dengan kowang semua..kalo kowang nak tahu aku ni kalau kat tengah jalan..mat rempit pun takut dengan aku tau..hee(yekee,camne??)haa..itu laa kowang xtahu..biasanye aku ni kalau nak lintas kenderaan,mercedes berhenti aku boleh potong..memang aku handal laa..adanzz beb!!heee...(hek elle bangga pulak) tapi nak buat camne..1 hari ni,pada 24/01/09 malang telah menimpa diriku lagi..aku biasa lintas trela,lori-lari..semua laa..orang tak boleh aku boleh..nak jadikan xceritanya..hari itu hari sabtu.. yela takkan la harimau pulak..hee,ok2,aku cerita betul-betul ok...petang itu ummi aku suruh laa aku pergi ambil adik aku kat rumah atuk aku laa kat neram..ikutkan jauhnya antara bukit mirwah ke bukit safar kot..(kihkihkih,jangan percaya sembang jee)..jauhnya dalam 10km laa..emm,aku pun pergi laa ambil adik aku 2..masa kat jalan raya tak ada dah nak bawa moto itu selow kee..nie 110 km/jam naik pulak 120 km/jam(naik RX5 jee)..ops,lupa pulak masa itu dah magrib dah..itu laa awal masa petang tu tak nak g amik...dah nak magrib baru nak ambil..aku xambil petang itu sebab pakcik aku guna moto aku itu..dah laa pancit..pakcik aku tukar tayar..kan makan masa tu..sebab tu laa ambil lewat..atuk aku pernah pesan kalo magrib ini jangan bawa moto laju-laju..yelakan takut setan tolak aku..jatuh laa aku,rupa-rupanya setan tu tolak betul..ish3,kecian aku...kurang ajar punya setan..hehehe(sesuka dia je marah setan) sambung balik..bila aku bawa moto laju tu kononnya nak cepat laa..masuk je kampung neram tu..mas tu aku bawa moto dalam 80 km/jam laa..tak laju lagi..da kereta kat depan tu aku ingat nak potong laa..bila aku nak potong jee,kereta tu pun belok ke kanan jugak..dah kenapa kereta ini...nak ajak bergurau dengan aku ke??aku pun xboleh hendak buat apa aku tekan la brek kaki sampai tayar moto aku xbergerak...aku terus lepaskan moto..takut langgar belakang kereta tu..nasib baik tak...huh,lega aku...tapi aku jatuh dari moto..tangan aku sempat tahan bumi tu yang seliuh tu dan luka-luka sikit..nasib baik aku pakai seluar jean..tapi lutut aku pun calar gak laa...kereta tu pun berenti..mat rempit yang melepak tepi jalan tu datang laa bantu aku ini, aku duduk di tengah jalan untuk mengilangkan kesakitan jap...yang drive kereta tu perempuan kowang tau..rupanya dia nak mengelak lubang tadi..aku cakap laa aku nak potong dia tadi.. dia macam salahkan aku laa..dalam kampung tak boleh bawa moto laju-laju..yela aku akui yang aku salah gak..makcik & anaknya ajak aku pergi rumah dia untuk ubat tangan aku laa..aku cakap tak apa boleh rempit lagi ini..hehehe(xsedar diri langsung),aku pun terus ambil adik aku.. aku bawa laa moto selow-selow...sakit kat tangan tak hilang lagi ini...tahan jelaa..sampai kat rumah terus capai minyak gamat..ok laa sikit..habis moto aku..fork dah bengkok,submiror pecah dua-dua..tak apa laa mungkin dugaan bagi aku..sabar jelaa
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 ulasan:

Post a Comment