Adanzz Hanzz's

Portfolio

l@wAk JeNaKer..juSt 4 FunZ

2 comments
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami: Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu? Suami : Kenapa? Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu? Suami : Nak mampus...karang saje jee kene pelangkong dgn suaminye?" (ape keer heynyee..aadddooi,sengal jugk suaminye 2) Setelah mendapat khabar kemalangan jalanraya yang menimpa suaminya, Tipah terus berkejar ke Hospital. Tipah : Doktor, bagaimana keadaan suami saya? Doktor : Siapa nama suami Puan? Tipah : Err...Jiman Bin Seman, Doktor... Doktor : Sebentar ye. Saya periksa fail pesakit nie. Hmmm, lukanya tak parah. Cuma calar-balar sikit di tubuhnya. Tipah : Syukurlah...lukanya tak parah. Saya risau betul. Err...di mane suami saya, Doktor? Doktor : Ada di bilik Mayat! Tipah terus pengsan...(keciankan...hehehe) Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih suka berdiri". Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, "Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit, "Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!" (malu siuuut,addooi..ade gak owg mcm 2)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. uikssss..

    me tergelak.

    hahahaha.

    me tergelak.

    geli haty jugak. =)

    ReplyDelete