Adanzz Hanzz's

Portfolio

semakin mencabar

Leave a Comment
hari2 yang aku lalui dikolej ini kekakadang agak membosankan jugak..adakalanye best llaa beb..tapi tu semua perkara biasa..kira ok lagi laa kalau nak di bandingkan tinggal di asrama lagi tertekan beb..nak2 kalau xde orang bosan gilaa laa beb..nasib baik xsampai ajal lagi..hehehe,aku di kolej niee biasa laa sebagai student..nak kata busy pun x..saje je buat busybody..(xpatut makcik)..tapi aku rasakan kolj ini laa paling best..bukan nak promote..erm..kita ini xperlu risau..nak jumpe pensyarah ker lacture ker..bila2 masa je..kalau kat tempat lain kena buat appointment dulu beb..kecian..kolej ini dah laa kat luar bandar..tapi kira ok laa..leh save bajet.. hehe..aku kat kolej ini kan buat bisness laa..biasa laa tuk sara hidup dan bantu dak2 kolej ini laa...tapi yang aku geramnyee..mula2 dua 3 buah je kedai..sekarang dah banyak beb..adooi leh bangkrap aku macam nie..xpee sabo beb..jangan risau aku lebih arif dari ustaz arif..hehe..bisa di atur semua tu..aku suka persaingan sihat..hehe..k laa kengakawan..aku nak g kalas pulak ini..nanti kita jumoe lagi ok..tata..titi..tutu..
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 ulasan:

Post a Comment