Adanzz Hanzz's

Portfolio

Hari ini Hari Baru

1 comment
Salam Semua,


selamat tengah hari..apa khbar dunia ari nie..
hari ini merupakan hari yang mencabar bagi ku untuk meneruskan hidup nie
...segala yang ku buat mesti laa mengikut perancangan yang teliti..
tapi xnafikan laa...sapa laa aku kan manusia biasa..
hanya mampu merancang tapi tuhan sahaja yang menentukan hidup aku nie...
jadi untuk memastikan semuanya berjalan lancar..
apa yang perlu kita buat mohon restu kedua ibu bapa kitakan ...
untuk kerestuan..kan kawan2..di susuli doa kita tiap2 hari...
semoga tuhan permudahkan kejayaan aku nie..

Untuk kesempatann ini juga aku nak uwar2 kan 
kepada semua pengunjung blog aku nie..
bahawa aku sekarang adalah salah seorang ahli HAI-O Marketing
Sapa tahu ape HAI-O..kowang xtau kee..alahai xkan xtau kot..
Xpelaa, xtau boleh research k..hehehe..
ape yang menarik aku tok join niee..
banyak kelebihan dan best join HAI-O punya group nie..
xpe topic nie aku cte next episod k
Cuma ari nie aku nak gtau semua jee..hehhee..itu jee..jangan marah yek..

OK la kawan2..aku ada keje nak update nie.
.nanti kita sambung lagi yek..
selamat Maju Jaya Kawan..Sayang Anda semua.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. jd follower y ke 100...jmpot join ga sy ye.http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/03/first-giveaway-by-miz-rizhani.html

    ReplyDelete