Adanzz Hanzz's

Portfolio

DoNt PLaY2 Ha@

Leave a Comment
Ingin ku nak bgtau kowang laa,nie tentang member aku kat kolej nie,earang nie bek ngn aku.. tapi kekadg mcm antu gak..biasekan manusia niekan mcm2 krenah,pepehal aku bgtau dulu laa dlm blik aku nie,aku ade 4 owang kwn dlm bilik nie..sowang dah kuar g bilik len,sowang lagi belum blk sini,skg aku tinggl 2owang jee laa dlm blik nie,tapi aku duk dlm umah besar,aku blik pertama,..kirenyee xlaa bosan sgt ade gak member blik lenkan cte bab playboy niee..member aku sni perangai same jeer..aku jeela baik skit..xminat laa aku mende sme nie,earang niekan xputus2 taip msg..nie pagi nie xbgn lagi...kalo kowang xcaye.. kowang tgk laa kalo earang bgn jap g mesti capai nfon dulu..pelik aku..kalo boleh sme awek yg ade sekitar dunia nie earang nak...hehehe(aku dulu jee camnie,skg xdah)jgn mare k laa aku nak g kelas nie..xpe sat g kalo aku ade mase ade taip lagi eks berita panas dari adanzz..hehehe
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 ulasan:

Post a Comment